Monday 28 May 2012

Wycieczka

Słyszałam, że w Polsce nie ma dobrej pogody bynajmniej na południu kraju... Dlatego chciała przesłać Wam trochę słońca i tym samym pokazać gdzie byłam wczoraj :) Ponieważ miałam na 19:00 do pracy, więc cały dzień był wolny. Z mężem postanowiliśmy zrobić sobie wycieczkę na angielskie wybrzeże. Miasto nazywa się Poole i znajduje się około 65 mil od miejscowości gdzie mieszkamy. Mimo lejącego sie żaru z nieba było wspaniale. Kiedy ze wzniesienia zobaczyłam widok na morze zaparło mi dech, mnóstwo łodek, żaglówek, motorówek, osób surfujących na wodzie i... błękit nieba, coś niesamowitego! Szkoda ze nie zrobiłam zdjęcia akurat w tym momencie... Przy samej pleaży jest kawiarnia, gdzie można usiąć na wiklinowych i momo wszystko bardzo wygodnych stołkach delektować się pyszną kawą latte i podziwiać morskie widoki. Potem spacer plażą, którą można dość do sąsiedniego miasta - Bournemouth. Nic bardziej nie wzmaga apetytu jak morskie powietrze ;) Dzień minął bardzo przyjemnie oby więcej takich wolych chwil i takiego pięknego słońca jak wczoraj.
Jeżeli, ktoś ma ochotę wybrać sie na odpoczynek bardzo serdecznie polecam to miejsce :)

zdjęcie z sieci - Poole 

 zdjęcie z Google Earth tam gdzie czerwona kropka tam byłam  

No comments:

Post a Comment