Tuesday 25 February 2014

Mój udział w konkursie Coricamo :)

Wczoraj na funpagu Coricamo został utworzony album ze zdjęciami, które biorą udział w konkursie "Perła z Twojej kolekcji". Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, aż trzy wysłane przeze mnie zdjęcia biorą w nim udział.

Jeżeli tylko Wam się podobają bardzo proszę o kliknięcie na Facebooku "Lubię to".
Poniżej możecie znaleźć linki do moich prac.


Zdjecie 1

Nadusi rączka na mojej dłoni. Jeżeli chcesz zagłosować kliknij tutaj  i polub fotografię.
Jak na razie spośród moich prac to właśnie zdjęcie objęło prowadzenie. Będzie mi miło jeśli oddasz na nie swój głos!!



Zdjęcie 2

Nadusi rączka w mojej dłoni. Jeżeli chcecie zagłosować kliknij tutaj  i polub fotografię.




Zdjęcie 3
Zachód słońca. Jeżeli chcesz oddać na to zdjęcie swój głos kliknij tutaj i polub fotografię.




3 comments: