Sunday 8 January 2012

Coś na szczęście

Kolejna Niedziela. Jeszcze tylko 51 tygodni do końca roku :)  Muszę się przyznać, że nie było mnie przez kilka dni, właściwie nie źle powiedziałam, byłam, tylko że nic nie pisałam. Ja widać zapisałam się na kolejne Candy może tym razem szczęście się do mnie uśmiechanie. Podczas mojej nieobecności powstał prezent dla mojej kochanej siostry. Zaczyna się gorący okres na uczelni, egzaminy zaliczenia projekty itd. Coś na szczęście jej się przyda. Sami zobaczcie :)






 Oto właśnie finałowy prezent, który wysyłam jutro mam nadzieję że dojdzie w ciągu najbliższych dni :)
Tak wyposażona Tyna musi zdać wszystkie egzaminy :)
A poza tym,

BĘDĘ TRZYMAĆ MOCNO KCIUKI!!

2 comments:

  1. Śliczniutki słonik na szczęście, z pewnością zadziała jak talizman na tym notesie!

    ReplyDelete
  2. Przesłodki ten słonik!! :) Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete