Thursday 12 January 2012

Nowi goście

Weszłam tylko tak na chwileczkę na bloga zobaczyć co się u Was dzieje i... zobaczyłam,że mam nowego obserwatora Inusie. Klikając tutaj możecie zobaczyć jej blog. Bardzo się cieszę, że ktoś do mnie zaglądnął ;) Witam Cię bardzo gorąco!
Chciałam również oficjalnie powitać również Majalene, do której trafiłam gdy zapisałam się na Wymiankę "Z sercem na dłoni". Jej wspaniałe pomysły możecie oglądać na jej blogu
Kolejna osoba, która obserwuje mój blog to Pani Daniela, gdzie klikając na "Haftem Malowane" naprawdę możecie zobaczyć prace jak malowane :) Wszystkie wytwory są dopracowane z wielką dokładnością. Jestem pełna podziwu! Polecam serdecznie!



2 comments:

  1. Miło mi u Ciebie gościć :)
    Dziękuje ża zapisałaś się na moją zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete