Sunday 12 February 2012

Przerwa

Przepraszam za chwilową przerwę w pisaniu, ale jestem jeszcze w Polsce na krótkim odpoczynku i jednocześnia załatwiam trochę zaległych spraw. Teoretycznie powinnam być już w Anglii, ale niestety, albo stety nieoczekiwane problemy związane z przemieszczaniem się tanimi liniami lotniczymi zmusiły mnie do pozostania jeden dzień dłużej. Pomimo ogromnego zdenerwowania na lotnisku miło jest spędzić jeden dzień dłużej
z rodzinką. Wracam dzisiaj, więc mam nadzieję, że jak ogarnę się z pakunkami nadrobię fotograficzne zaległości co się u mnie działo i co zrobiłam, chociaż nie było tego zbyt wiele... i co najważniejsze, co dostałam :) Strasznie chcę podziękować  KASI za piękną bransoletkę, którą dostałam jako nagrodę w wygranym Candy.
W rzeczywostości wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciu. Jest bardzo oryginalna!!! Patrząc na nią marzą mi się już wakacje!!

1 comment:

  1. Bardzo sie cieszę że bransoletka przypadła do gustu :o)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego powrotu- Kasia

    ReplyDelete