Wednesday 24 April 2013

Budzę się...

Jak niedźwiedź na wiosnę po zimowmy śnie, tak i ja budzę się po zimowym zastoju. Długa i mimo, że nie taka sroga jest angielska zima, jednak dała się we znaki. Lenistwo dopadło mnie koszmarne. Nic tylko siedziałabym w domu najlepiej z kubkiem herbaty i pilotem od telewizora w ręce, ogladając filmy i seriale jeden za drugim. Tak niestety było do ubiegłego tygodnia... W niedzielę idąc do pracy postanowiłam, że koniec z tym obijaniem się. Wiosna się zaczęła, słońce od kilku dni świeci, na temperaturę powietrza też nie można narzekać, wiec czas zabrać się do życia.
Jak postanowiłam tak zrobiłam. Miałam kilka domowych zajęć, a po ich skończeniu wybrałam się na spacer. Chciałabym Wam pokazać jak budzi się angielska Wiosna :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment