Monday 26 January 2015

Powrót - poraz kolejny....


Jak zobaczyłam datę ostatniegpo posta to zaniemiałam. 
Poczułam wstyd..., że zobowiązałam się do czegoś, a nie potrafię się z tego wywiązać. Miałam totalny zastój w haftowaniu i robieniu czegokolwiek co związane jest z recznymi robótkami. 
Juz nie bedę pisała poraz kolejny ze  "mam nadzieję, że się ustabilizuje wszystko i będę miała chwilę...", ponieważ to jest jedno wielkie BLA BLA BLA.
Co się zmieniło u mnie? W sumie nic, a tak wiele. Po pierwsze to zmieniłam pracę. Nie jestem już pracownikiem firmy produkującej i sprzedającej pluszaki dla dzieci. zmieniłam nranże o 360 stopni. Teraz pracuję w dziale obsługi klienta przedsiębiorstwa produkujacego i sprzedającego soczewki kontaktowe. Jestem sobie szefem i podwładnym jednocześnie gdyż jak na razie sama prowadze sprawy klientów. Im szybciej sie wyrobię tym wiecej mam wolnego czasu :) Jestem zadowolona
z pracy jak nigdy dotąd. 



Córa rośnie zdrowo z tygodnia na tydzień! Coraz więcej rozumie z czego sie bardzo cieszę bo wystarczy, że powiem raz "zamknij tą szafeczkę" i Nadia zamyka i idzie do mnie albo wraca do zabawy swoimi ulubionymi zabawkami. 

Wczoraj wiekiem weszłam w kolejną dekadę, i tak sobie pomyślałam, że trzeba coś zmienić.
Nie wiem jeszcze dokładnie co, myslę, że przyjdzie taki dzień, ze zaświeci się taka mała żaróweczka i napiszę o tym jaki mam pomysł na zmianę siebie, tego co robię, co chciałabym robić.

Myślę, że zaczne od niewielkiej zmiany na blogu i oprócz tych moich haftowanek, mogłabym sie podzielić jeszcze czymś innym co lubię robić, czym się zajmuję W wolnej chwili... 



2 comments:

  1. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin : dużo zdrówka, szczęscia i miłości :******
    Proponuję od zmiany fryzury - ale tak na totalnie inną niż zazwyczaj, na taką której nikt się po Tobie nie spodziewa nawet Ty sama. Mi to zawsze pomaga i daje jakiś taki zastrzyk energii. Już się nie mogę doczekać co też tam nowego robisz :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  2. If you're trying to burn fat then you need to try this brand new personalized keto plan.

    To produce this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and cooks united to develop keto meal plans that are efficient, suitable, cost-efficient, and enjoyable.

    Since their grand opening in 2019, 1000's of individuals have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a certified keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones given by the keto plan.

    ReplyDelete