Tuesday 27 December 2011

I po Świętach

Dzisiaj wtorek, kiedy wszyscy w Polsce wracają do codziennych obowiązków w Wielkiej Brytanii jest tzw. Bank Holiday, i miałam wolne :) I cóż z tego jak odsypiałam ostatnie dwa dni. Niestety moje Święta minęły mi bardzo pracowicie, gdyż pierwszy i drugi dzień Świąt spędziłam w pracy serwując posiłki,bardzo miłym starszym osobom, które zamiast spędzać okres świąteczny w domach opieki postanowiły przyjechać do naszego hotelu. W sumie cieszę się, że pracowałam, zamiast siedzieć sama w domu, kiedy mój mąż też pracował. Tutaj w Anglii Święta Bożego Narodzenia wyglądają zupełnie inaczej niż w Polsce. Myślałam, że będę wyszywać cały ten wolny zaś jaki miałam podczas tych kilku dni, ze postawie chociaż kilka  krzyżyków, ale niestety nie zrobiłam kompletnie nic. Jedyne co, to po drodze zrobiłam małe zakupy w Hobby Craft u nas w mieście. Mała rzecz, a cieszy tak bardzo. Myślę, że na pewno wykorzystam wszystkie zakupione rzeczy :)


No comments:

Post a Comment