Tuesday 6 December 2011

Secret Santa

I tak zaczynam dzisiaj misję specjalną, ekspresową...
Trochę tajemniczo brzmi :) Dokładnie chodzi o to, że w pracy moja koleżanka zorganizowała Secret Santa,
a mianowicie wzajemne obdarowywanie się prezentami tyle, że bez ujawniania kto komu go kupi. Losowanie odbyło się w poprzedni piątek. Imię, które zobaczyłam na małej karteczce, którą wyciągnęłam zaskoczyło mnie bo nie znam dobrze tej osoby, gdyż niedawno zaczęła pracować w naszej firmie.
Zapytałam siebie co oryginalnego ja mogę jej podarować? i w jednej chwili miałam pomysł. Ta osoba to designer, więc mam nadzieję, że coś ręcznie robionego może przypaść jej do gustu ;)

Dzisiaj mam chwile wolnego poszukałam muliny w odpowiednich kolorach przygotowała kanwę 14 i oto są moje narzędzia pracy :) Nie pokazuje całego wzoru bo chcę, żeby to była niespodzianka. Po każdym wyszytym kawałeczku będę robić zdjęcia na tyle dobre na ile pozwala mój aparat z telefonu, aż do końcowego efektu. Musze się spieszyć bo do 19 grudnia prezent musi pojawić się pod choinką w pracy :)

Życzcie powodzenia!





1 comment:

  1. Ahoj Ania, dobre si to vymyslela s tým darčekom. Ručná práca je vždy viac cenená a určite urobí veľkú radosť.
    Emily.

    ReplyDelete